Total renoveringer af huse til meget gode priser

Hej. Da jeg lige har fået nyt arbejde i en virksomhed der hedder Kan Byg, hvor jeg skal lede afdelingen med total renoveringer af huse. 

Vi har valgt at lave et intro tilbud, hvor vi kan renovere hele huse med 35% i rabat. Har i nogle ideer om hvordan man markedsfører dette koncept, uden at det koster en formue?

Vores første job har været en lejlighed nær Viborg, hvor vi renoverede hele lejligheden til 250000 kroner, hvor andre håndværkere havde lavet et tilbud på 400000 kroner

Lige for at være sikker, så er det kun uddannede håndværkere der laver renoveringerne. Grunden til vi kan gøre det så billigt er bare, at vi har konstateret at håndværkere generelt misbruger deres kunders penge, og tager alt for meget i deres tilbud.

Håber i kan hjælpe

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej. 

Du ellers godt igang med at markedsfører gratis.

Du er anmeldt iht. Reglementet på siden om reklame.

At jeres priser er så meget billiger har ikke noget med at de andre tager overpriser på ting. Det kan lige så godt være at i ikke stiller de samme garentier for jeres materialer eller jeres tilbud har mindre indhold men meget mere ekstra arbejde. Der er hvert fald nogle parameter der prisen ugunstig i en helhedsbetræktning.

Hilsen Martin

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Byggerådgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
Bygningskonstruktør skrev den 16-05-2017 18:48:57

Hej. 

Du ellers godt igang med at markedsfører gratis.

Du er anmeldt iht. Reglementet på siden om reklame.

At jeres priser er så meget billiger har ikke noget med at de andre tager overpriser på ting. Det kan lige så godt være at i ikke stiller de samme garentier for jeres materialer eller jeres tilbud har mindre indhold men meget mere ekstra arbejde. Der er hvert fald nogle parameter der prisen ugunstig i en helhedsbetræktning.

Hilsen Martin

Hej Martin. Det er ikke så meget det at vores tilbud ikke indholder det samme, som andre tilbud gør. Vi prøver at bestræbe os på at vores arbejde skal laves ordenligt, men billigt. Vi laver sjældent ekstra arbejde, medmindre der kommer flere ting som kunden gerne vil have renoveret. 

Jeg ser heller ikke dette som et oplæg til en debat angående vores priser, mere til oplæg omkring hvordan jeg markedsfører totalrenoveringerne

Det er ikke tilladt at markedsføre dem her.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Næ i er ihvertfald ikke med under BYGs garanti ordning.  Og en renovering til 250.000 hvor næste bud er 400.000 giver jeg ikke ret meget for.  Der er ikke ret mange håndværksmestre der lever i sus og dus på de priser der hives hjem. Tværtimod er der 50-70 konkurser i branchen hver måned.  Hvis de skulle gå 40% ned fra de generelle priser kan man jo lige så godt lukke og slukke eller begynde at omdele reklamer. Man ville ikke engang kunne aflønne folk efter overenskomsten. 

km
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis