letter renovering af badeværelse

Jeg har både et badeværelse og et toilet uden bad. Begge fungerer men ser ikke for pæne ud. Fliser er knækkede, små pletter af mug i enkelte fuger osv.


Er det muligt at spartle badeværelset og sætte væv op og male, direkte oven på de nuværende fliser? Vådrumsspartel selvfølgelig? Samme behandling af toilettet (skal nævnes der er afløb men ingen bruser). 


Vil spartlen bind? Skal fliserne slibes med et af de der carbid papirer der? Er det lovligt med denne finish?



4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg tænker ikke at du kan få noget der kan sparkles på klinker så du kan sætte væg op begefter, det er svært at få noget til at hæfte ordentlig, men du kan overmalet klinkerne med en maling, der findes flere forskellige produkter til dette, det bedste ville være en 2 komponent maling det virker rigtig godt på især gulv, men også på vægge og det kan tones i alle farver

Det kanvære jeg gør det i stedet, men ville min ide være ok ifht reglerne hvis det var?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Ja men du kan bare ikke finde noget spartel der kan holde fast på klinker.....

Ok. Nu er der nogle ret gamle porcelænsklinker, tror næsten der bare skal køres over det med almmindeligt sandpapir for at lave en overflade. Ellers er det 2komponent! :-)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også