Ramme/fundament drivhus

Hej. 

Jeg har købt dette drivhus: http://www.jemogfix.dk/palram-drivhuse__20884/drivhus-model-balance-8-82-m-inkl-fundament_9035604 og jeg kan forstå det skal sikres fra at flyve væk. 

Hvordan gør jeg det bedst og nemmest. Er IKKE v at grave en 50cm rende og kaste cement i! 

Er der ikke en mere enkelt måde at gøre det på? 

PS vær gerne eksplicit i det du skriver, da jeg ikke er inde i håndværker tale:) 

Tak. 

Mvh Lærke 


Lærke
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I monteringsvejledningen er der beskrevet at den bør forankres på cementgrund. Men da du på forhånd fravælger det må der jo findes en anden løsning. 

Det kunne være en god ide at bruge 4 punktfundamenter, eller stolpebærer Dem kan du købe hos den lokale byggemarked. Kommer der 1 indvendig i hvert hjørne og så drivhuset fast gøre stil disse skulle det nok gå an. 

Det er jo lidt ligesom at rejse et telt, der skal der jo også pløkke til for at holde det ved jorden


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hej Erik. 

Jeg har købt det brugt, så jeg glæder mig til st finde ud af om alle delene er der!

Jeg så godt det m cement fundamentet - men det er bare for stort et arbejde for mig. Er sikker på det andet går an. Tak 


Mvh Lærke 


Lærke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis