Fritnat skrev den 06-05-2017 18:53:56
Nåh, nu har jeg svaret. Den skulle trykkes ind og så skulle der drejes mod uret lige 10 grader. Desværre var tråden dårlig viklede så den kom i klem der gjort det umuligt at dreje. Nu er den knækket og holdt sammen med en skrue. Dumt at der ikke er vejledning hverken på hovedet eller på brugsvejledningen for så vil jeg have prøvet med olie.
Jeg har også konstateret at tråden er 2mm selv om der står på kassen at den skulle være 2,4mm så den er måske det forkerte hoved. Kassen havde været åbnet så nu tænker jeg om der er én der har byttet lidt rundt på tingene......
Det er desværre sådan med de billige maskiner, at folk helst skal vide alt om betjeningen på forhånd. Heldigt du kunne finde reservedele ude på lageret.
Ja, det kunne måske være et godt argument til og score noget rabat på et ordentligt hoved til din maskine, forudsat Bilka forhandler et sådanne !
Jo tykkere tråd man køre med på en buskrydder, jo længere tid varer den. Der var jeg så engang så heldig og finde to 5 kg's spoler til ingen pris. Der har jeg til mange år.