Garageport med dør.

Hos hvem skal jeg købe en garageport + montering? 

Jeg vil gerne ha' en med "indbygget" dør for vores dør skal skiftes og sådan en koster jo en bondegårs - så kan jeg vel lige så godt købe en port med dør.

Montering.....   fordi det kan jeg ikke finde ud af.

(Hvorfor blev ordet montering mon blåt?)

Er det en dum ide med dør i porten?

Regner med noget ledhejse-noget.



Sniffer  
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ledhejse porte med en dør i mener jeg er en nødløsning, når man ikke kan have en dør ved siden af. For det første koster det altså også penge, og for det andet er det "noget lort". Porten skal jo hænge sammen forneden, så der vil være 120-150 mm alu bjælke i bunden af porten man skal træde over. Det er ikke let med en cykel eller plæneklipper f.eks.

Jeg kender mest til  Crawford, Lindab og Nassau men mon ikke de hører til i industri sektoren (lidt dyrere) Jeg så lige at min nabo i dag har fået en ret bred port i. Der stod Skjold porte på bilen. Den ser naturligvis flot ud, men ellers ved jeg ikke noget om den. 

Men der er masser af muligheder, så det er med at hente nogle priser.  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Her troede jeg lige, at jeg havde fået en god ide.    Jeg skal ellers ikke ha' hverken cykel eller plæneklipper ind - garagen er nærmest til rod og det har jeg meget af. Begge biler står pænt udenfor.

Mærkelig? Hvem, mig??  


Sniffer  

Jamen du har da en god ide, men den koster også penge. Og er efter min mening dårligere. Men undersøg priser, det er umulig uden at kende størrelser m.m. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ahhhh, ve'do'hva'? Ham den lange vil slet ikke ha' en ny smart port.    Syns alser han er kedelig.  Men så køber jeg da bare en anden dør og sætter i selvom det ikke er ligetil. Den har et dumt mål.

Jeg har lige sat en ny (brugt) dør i. Jeg var jo igen skidesmart - troede jeg. Fandt en virkelig pæn branddør og i min lille verden, så er det da en metaldør - det var det så ikke lige og gæt  hvordan den teer sig efter få dage.  Fin rundbuestil skulle jeg hilse og sige, så nu prøver jeg at finde en anden.

Jeg bliver nok ikke rig af det, men jeg hygger mig og får et par gode grin over egen dumhed.   


Sniffer  

Jeg har i mit liv haft flere ledhejseporte med indbygget dør.

Jeg har ikke været mig et uoverstigeligt problem bevidst. Skulle jeg have større emner ind ad porten, har jeg gjort det porten er beregnet til, nemlig åbne den og køre de større emner ind på normal vis. Hvis der ikke var en dør i, skulle man jo alligevel have haft åbnet porten. :-)


Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis