Puch Maxi K Problemer

Hey, jeg har en Puch maxi k som har stået stille i 3 år, den kan godt starte da jeg fik elektronisk tænding men jeg har lidt problemer med den.

1 når jeg kører og ikke giver gas og den kommer lavt ned i fart går moteren ud

2 når jeg kører og vil give fuld gas går moteren enten ud 

3 når jeg skal give gas skal jeg stille og roligt dreje i gashåndtaget og i takt med den køre hurtigere kan jeg give mere og mere til der er halv trukket tilbage i gashåntaget, trækker jeg det stille og roligt helt tilbage er det som om den ikke tager ved



Jonas
Hey, jeg har en Puch maxi k som har stået stille i... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
JonasPuch skrev den 05-05-2017 19:09:35

Har sat den i hak 3 og kan give fuld gas men mangler stadig lige at ordne det med tomgangs skruen og tak for hjælpen indtil videre

Men det er som om den giver en slags metal lyd så om jeg skal sætte den i hak 4

 Øh øh, du har forhåbentlig husket og blande 2% totaktsolie i benzinen ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
JonasPuch skrev den 05-05-2017 19:17:33

Ja 

 Pyha.       Men motoren må ikke sige en metallisk lyd.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Glemte at sætte en del i kaburatoren så ingen bekymring


Jonas

Nu skriver du at den ikke må sige en metallisk lyd. Min puch ringer/radsler, nok mest ringer, fra cylinder... Og har ladt mig fortælle, at det er nok bare fordi det er en gammel cylinder. Hvor diameteren er blevet en smugle større pga mange års slid...

Det trøster jeg ihvertfald mig selv med, og krydser fingre for at den ikke sætter sig...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis