Skruemaskine

Der var engang -----------og det er ikke længe siden den blev begravet - altså jeg havde en ælgammel skruemaskine og den kunne kun skrue ind og ud, men den var vel over 30 år så fred være med den, men jeg skulle jo gerne finde en værdi afløser.

Det skal ikke være en boremaskine - dem har jeg rigeligt af - den skal ha' kræfter til at skruge store skruer i - altså over 80mm og mere end et par stykker.

Synes de nymoderne taber pusten ret hurtigt og de kan vist slet ikke fåes med ledning mere.

Jeg har så to Bosch slagboremaskiner, fra Ruder Konges tid (læs over 40 år) De kører bare, men mine spagettiarme kan ikke styre dem hvis man skal skrue, det er bestemt ikke optimalt.

Ideer til en LILLE slider ønskes.


Sniffer  
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du kun skal skrue, og den helst ikke skal vride armen om på dig, skal du vælge en slagskruemaskine.

Der er et pænt udvalg her Link


Vi prøver igen, i morgen --

Hold da op - der er mange på den side.  Absolut ikke DeWalt, jeg har haft tre og ingen af batterierne holdt, men der er jo masser af muligheder.

Har du personlig erfaringer med nogle af dem? Holder batterierne hvad de burde?


Sniffer  

Jeg har nummeret større end dem på siden, det er en Makita, men køb det fabrikat du har det bedst med, jer tror kvaliteten er rimelig ens, i de kendte fabrikater.

Batterierne holder ikke uendeligt, men man kan gøre nogle ting for at få dem til at holde længere.

Få dem ladet op hurtigst muligt hvis de er ved at være kørt tomme, lad dem op når du "ligger dem på hylden" også selv om de næsten er fuldt opladet, undgå de får frost under opbevaringen.


Vi prøver igen, i morgen --

Åh ja jo - jeg mente om batterierne kunne holde xx antal timer i brug eller man skal skifte konstant.


Sniffer  

det kommer an på hvor meget man skruer og str på skruer, der jo forskel på om det er 50stk 110mm eller om det er 20mm skruer og hårdheden af materialet

men vælg minimum 18v og 3 ah litium  ikke under 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis