Løse knive på Word Landroid?

Hej

Vi har lige købt en robotplæneklipper (Worx Landroid wg791e.1).

Klipperen er som udgangspunkt klar til ibrugtagning, men knivene på rotoren er ikke fastspændte (skruerne mangler 3-4 mm. i at være spændt til. Er det normalt?

Med venlig hilsen Erland

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

På min model nummeret større er de spændt i bund uden vold, at knivene lige kan dreje rundt. Det svarer til at når du vrikker på den fjerneste ende af kniven (modsat skruen) kan den bevæges ca 2-4 mm op og ned.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Flot.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Har også kig på en Landroid. Model S450 til 450m2.

Hvad er jeres erfaringer - specielt mht støj, og vedligeholdelse ?

Nye knivblade er jo ret billige til sådan en i forhold til Robomov. Så det virker til at det er en fin investering hvis ellers kvaliteten er i orden. De tests jeg har læst giver den fine/acceptable karakterer.

Jeres modeller er større men det er jo samme fabrikat så mon ikke de godt kan sammenlignes.

Har lagt en " forhåndsbestilling " fordi den var udsolgt hos Bauhaus - de havde den med minus 20 % i weekenden og jeg får så besked og til samme pris når den er på lager igen. 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Se eventuelt her https://www.robotforum.dk/


Soren

Fik min op at køre for et par uger siden   Det blev den Landroid S 450 - min græsplæne er ca. 375m2.

Lydsvag og velkørende - klarer fint mindre ujævnheder, den har endnu ikke siddet fast og ventet på at blive løftet løs og den har kørt 4 timer ( incl. opladningstid )hver dag i godt 2 uger.

Hvor er det bare skønt at sidde med et glas koldt hvidvin på terrassen og se Gizmo ( navnet jeg har givet den ) holde græsplænen pæn og veltrimmet.

Væk er den dårlige samvittighed over en plæne, der burde have været slået i går - og det afklip, der ligger på plænen selvom det er bioklip er også fortid.

Ang. blade sidder mine som I har beskrevet - de var monteret da jeg modtog den.

Skøn investering, der varmt kan anbefales   


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis