Fodliste med kabelskjuler

Er der nogen der har erfaring med denne fodliste med kabelskjuler fra Swedoor eller kender andre gode alternativer (dog ikke fodlister i plastik)?

https://www.silvan.dk/swedoor-fodliste-hvid-m-ledningsskjul-65-mm-hvid-3600-mm-20-mm?id=5400-5089547

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har brugt Rehau kanaler da jeg byggede vores stue.
De er nemme at arbejde med og slutter godt til i hjørnestykkerne, selv når der er mange kabler i.
Jeg havde en udfordring i at tv'et skulle sidde på en væg men resten af anlægget skulle stå i det modsatte hjørne. Det betød mange kabler til surround, dvd, reciver og settopboks + strøm der skulle fragtes rundt.
Her var det rart med flere spor i kanalen så jeg kunne holde lyd/billede, i et spor og strømmen i et andet spor.
Eneste minus jeg kan sætte på dem, er farven, fordi den ikke passer til vores vægge   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Fint nok.
Vend tilbage med dine erfaringer, da jeg snart skal igang med et andet rum, så måske var det løsningen.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Det skal jeg gøre når jeg har fået sat dem op.

😃 ja det tog vist desværre så langt tid at komme i gang med det at jeg glemte at svarer denne tråd.

Men ja det var forholdsvist nemt at sætte dem op, dog skal væggene helst være forholdsvis plan for at få et visuelt godt resultat. 
Super! Tusind tak for et overraskende hurtigt svar 😉

Husk, det gør ikke noget man laver mindre fejl i gør-det-selv projekter, det giver bare "et personligt præ" ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis