Demontering af ror Dehler 31

Hej

Er der nogle af jer der har erfaring med at demontere roret på en Dehler 31. Kan ikke se logikke i hvordan jeg skal skille toppen af rorstammen, har fjernet rorpind og bronzeklodsen, hænger nu i øverste akry klods. 

Mvh Isak

Isak
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du sætter et par billeder ind, er det ofte det hjælper, til at få flere svar.

Vi prøver igen, i morgen --
Isak skrev den 23-04-2017 19:21

Hej

Er der nogle af jer der har erfaring med at demontere roret på en Dehler 31. Kan ikke se logikke i hvordan jeg skal skille toppen af rorstammen, har fjernet rorpind og bronzeklodsen, hænger nu i øverste akry klods. 

Mvh Isak

Isak

For mig ser du ud som, den del som pilen peger på skal afmonteres, har den ikke for stor diameter til at "gå neden ud" ?

Der er flader på den kunne den være skruet på?

Vi prøver igen, i morgen --

Den ring der virker som rorstop (sidder under ringen som pilen peger på), kan den ikke skubbes bagud? Det kan godt være  man skal give den et let slag med en hammer, hvis det er nylon, skulle det ikke være noget problem.

je_ns skrev den 23-04-2017 22:25:47

For mig ser du ud som, den del som pilen peger på skal afmonteres, har den ikke for stor diameter til at "gå neden ud" ?

je_ns skrev den 23-04-2017 22:25:47

Jeg tror du har ret, det checker jeg lige ud i morgen, tak for indputtet

Isak
Annonce
Finn Gevind skrev den 24-04-2017 12:08:56

Den ring der virker som rorstop (sidder under ringen som pilen peger på), kan den ikke skubbes bagud? Det kan godt være  man skal give den et let slag med en hammer, hvis det er nylon, skulle det ikke være noget problem.

Finn Gevind skrev den 24-04-2017 12:08:56

Den ring du hentyder til (nylon ringen) kan ikke skubbes bagud, da det er en hel ring. Har forsøgt. Men tak for hjælpen.

Isak

OK, så er jeg tom for flere ideer, håber det lykkes for dig.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis