Harald Nyborg trailer?

Jeg overvejer at købe denne trailer her. Kigge de først på brugte trailere, men de koster alt for meget i forhold til ny.

http://www.harald-nyborg.dk/p3003/stema-trailer-m750-750kg-13


Er der nogen som har erfaringer med denne trailer?


Jeg skal bruge den til at køre på lossen engang imellem, og hente lidt ting og sager i byggemarkedet. :) Så alm privat brug. 

Tænker umiddelbart at den er OK?

Jeg overvejer at købe denne trailer her. Kigge de... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jetdirect skrev den 24-04-2017 10:06

 det er nu nok billigere og få skiftet dækkene på traileren end og købe en ny


Det er det sikkert.  Men traileren bliver også slidt, og kan sælges videre, så der også kommer et tilskud til den nye...


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

jetdirect skrev den 24-04-2017 09:59

lav en 2delt bodex plade og læg løst ovenpå bunden så den ikke bliver ødelagt og skifte bund er ikke lige noget man gør.

fik oplyst af variant i vejle på den trailer vi har(total 500, last 350)  der må være 15 cm jord fordelt ud på traileren ellers er der overvægt så der skjal iikke meget til.


 

jetdirect skrev den 24-04-2017 09:59

lav en 2delt bodex plade og læg løst ovenpå bunden så den ikke bliver ødelagt og skifte bund er ikke lige noget man gør.

fik oplyst af variant i vejle på den trailer vi har(total 500, last 350)  der må være 15 cm jord fordelt ud på traileren ellers er der overvægt så der skjal iikke meget til.


 Hvis det er samme størrelse som min, 1,25 x 2,05 meter, giver 15 cm i højden, 0.38m3, og det meste jord/sand/grus vejer omkring 1500 kg pr m3, så bliver det lige rigeligt...


Vi prøver igen, i morgen --

den er så 1,89x1,25 men enig der skal ikke meget på før det tæller op

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis