Tv boks på vejen

Hej jeg bor på en villavej og har fået nye naboer og der er lige pludselig kommet et kabel ud af tv boksen på vejen ind til min nabo vie lågen på skabet så den ligger på jorden ind til dem er dette normal installation eller skal man undre sig over den ? (Manden arbejder i et el firma)
Hej jeg bor på en villavej og har fået nye naboer... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan der være en simpel forklaring på.
Jeg bor i et hus fra 2014, og er nr. 2 beboer (lejer).
Den første lejer fik bredbånd fra Fibia, men ville ikke betale for fællesantenne.
Da jeg overtog lejemålet, skiftede jeg til Yousee bredbånd (via fællesantenneforening).
Så der er fra starten lagt mindst 2 forskellige kabler ind på matriklen.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af Jes t på 20-04-2017 21:38
Igen der var jo signal før så hvorfor det nye kabel ?
Hvis der var signal ind til nabohuset før, så skal den nye nabo da være noget dum, hvis han vi stjæle signal med et nyt kabel. Han kunne da bare tilkoble det gamle kabel igen i boksen. Det vil kun kunne optages når en montør i anden anledning skulle i boksen.
Det nye kabel kan jo være fordi det gamle ikke virker mere, og man ikke lige ved, hvorfor eller hvor det måske er i stykker. Så laver man lige et midlertidigt til det gamle kan fixes - der skal måske gravis for at komme til at splejse det gamle - who knows.

 

 

 

det kunne jo også være den pågældende kunde har 4g/lte problemer så der er trukket et nyt midlertidig kabel for at se om problemet er afhjulpet, sådanne kabler er set her i vores antenne forening

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis