Anbefaling af gardiner

Vi er flyttet i nyt hus, og skal have købt gardiner til hele huset. Vi har kigget på gardiner fra Luxaflex, og kan godt lide deres plisségardiner.

Er Luxaflex et godt mærke, eller er det for dyrt, og kan I evt. anbefale andre gardiner vi bør kigge på?

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Luxaflex er udemærket. Selv er jeg meget glad for Stila gardiner (www.stila.dk) dem har jeg solgt en del inden jeg stoppede som farvehandler. Det samme kan siges om Faber der dog hører til i den noget dyrer ende, i min optik kan du ligså godt vælge Stila da kvaliteten er mindst ligeså god som faber


Mvh Kim


Luxaflex er dyrt men godt, fik et mindre ildebefindeene da konen tog mig med ud og hente de 2 rullegardiner hun kækt havde bestilt, 5400 kr.....Det siges der hvor man køber Luxaflex at de tåler vask, det er der mange af de andre der ikke gør.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Vi har flyttet flere gange og har de sidste par gange købt vores gardiner online på https://www.gardinshoppen.dk og det har vi været yderste tilfredse med. Sidste gang var de faktisk plissegardiner vi valgte. Den der model som kan gå begge veje altså også nedefra og op. Kvaliteten er efter vores mening rigtig god og prisen er langt lavere end hvis du køb i er fysisk butik eller hos en gardinbus.


AndersJ

Vi købte Luxaflex gardiner hos www.nyegardiner.dk og har været meget tilfredse med dem! 

Der er kæmpe kvalitetsforskel på standardgardiner fra feks. jysk eller bilka, og så Luxaflex. 

Www.uniggardin.dk har vi brugt flere gange, og er meget tilfredse!

Jeg kan også anbefale https://www.gardinshoppen.dk/ - et kæmpeudvalg af gardiner til gode priser, og så har de prisgaranti, hvis du finder lignende produkter billigere andre steder. 

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis