Hvordan vibreres/stampes sand under isolering i et lille rum

Hey.

Er ved at renovere badeværelset som er på 6 m2. Når jeg nu er færdig med at grave ud og skal have lagt sand ud under styrolit'en hvordan kan jeg få det vibreret/stampet ordentligt..? Gulvet skulle jo nødigt sætte sig med tiden. 

Tænker om der findes en lille pladevibrator som kan slæbes ind i huset..? Eller hvad gør i andre..?

Henning

Hey. Er ved at renovere badeværelset som er på 6... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
OK. Jeg har sådan en stolpefod, den må jeg kunne lave et håndtag til ala Jens'... 
Så for at undgå at skulle afrette kan jeg bare lægge et lille lag lecasten oven på gruset og så styrolit pladerne direkte på leca..?

 

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skal gøres så besværligt. Når man skal trykkesand sammen drejer det sig udelukkende om tryk pr areal. Jeg ville personligt tage et par flade sko på, sætte noget god musik på anlægget og så danse løs på gruset, således det hele er trampet to gange.... Det er mere end rigeligt....
Jeg forstår ikke helt hvorfor det skal gøres så besværligt. Når man skal trykkesand sammen drejer det sig udelukkende om tryk pr areal. Jeg ville personligt tage et par flade sko på, sætte noget god musik på anlægget og så danse løs på gruset, således det hele er trampet to gange.... Det er mere end rigeligt....
ja eller et par træsko, så trykker det godt med hælen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis