Flaske gas type kategori i3+ egnet regulator

  

Hej Lav-det-selv folket

Jeg har et spørgsmål om det er korrekt at disse 2 11kg gul kosan+regulator må kobles sammen og må den også må kobles til den næste og med hvilken gas flaske..

OPLYSNING OM MIT APPARAT:

 

Bare så jeg ikke fyrer noget af... udover penge

Håber det giver mening og du har lyst til at svare...

/Per

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Kan du ikke forklare nærmere hvad du vil. Tror ikke rigtig jeg forstår spørgsmålet. Den øverste regulator er jo netop til kosan flaske ventil, men hvad er det du vil med den anden?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det var for at høre om jeg kunne bruge begge regulatorer eller om apparatet kun kan køre på den ene type og hvilken af løsningerne.

Det var for at være sikker på jeg bruger det rigtige. Med de opgivne informationer på apparatet.
Jamen den regulator du har nederst , den uden den sorte vippe på toppen kan jo ikke sættes på en 11kg kosangas. og den som passer til flasken regulere jo tryk og mængde. så hvad vil du med den anden.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Mit spørgsmål
Passer mit apparat til begge typer regulatorer.

Og hvilken type gasflaske passer på Nr. 2 regulator. Hvis den dur til mit apparat.

Undskyld min dårlige forklaring.
Det er stadig ikke klart hvad for et apparat du har. Men den anden regulator passer til de blå gaz flasker alm brugt til camping. https://www.billigcamping.dk/shop/campingaz-regulator-8536p.html?gclid=COa6-MWuptMCFc2SGAodJ04M0A hvis der er sådan en slange studs på dit app. så kan de bruges, for de regulere flasketrykket ned.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce

Dette står på mit komfur og er af typen campingaz.

Må det tilsluttes begge regulatorer eller er der forskel på dem.

 

Alle regulatorer som regulerer til 30mbar vil jo fungerer til dit komfur. Så det er bare at få en som passer til din flaske. Hvis der er en slangestude på din enhed så er det besværligt at skifte fra en regulator til en anden. Slangen har det med at bide sig fast så den skal skæres fri. Så det er godt at bestemme sig for hvad man vil bruge.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hvad står der på typeskiltet på den blå regulator?

Søren O
Hej Søren

Jeg tror jeg har forstået det nu.

Man kan bruge begge regulatorer alt efter hvilken regulator man køber og så skal jeg bare være sikker på at den ikke levere mere end de 30mBar. Er det korrekt?
Helt korrekt. Det er vigtigt at der er styr på gastrykket.

Søren O
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis