spånsuger

står for at skulle køben mig en spånsuger, nogle der vil anbefale noget? og hvad må jeg absolut ikke købe.

Flemse


En succesfuld mand er en, der tjener flere penge end hans kone kan bruge. En succesfuld kvinde er en, der kan finde en sådan mand
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på LDS
Det kommer meget an på hvad du skal suge fra. Er det håndhøvl m.m. eller større maskiner. Er det træ eller metal. Hvor stor værksted.

tryk her for privat anmeldelse af en billig model.

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er kun til træ. Jeg har en bordrundsav , båndsav og en kap -og gerings sav, og vil også gerne tilslutte stiksav og andet håndværktøj.

Flemmimg

En succesfuld mand er en, der tjener flere penge end hans kone kan bruge. En succesfuld kvinde er en, der kan finde en sådan mand

Jeg har også den fra Onkel Harald, som tjener min stationære sav og fræser fint.
Jeg har brugt 110 mm kloakrør og lavet et par "blastgates" så jeg kan lukke af for suget til den ene når jeg bruger den anden
 

Jeg har planer om at bygge en separator til den, så den bliver nemmere at tømme, samt at lave udblæsning til det fri, så jeg undgår den store filterpose, der nok godt kunne være mere effektiv


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis