Planløsning

Ohøj
Jeg tænker den skal ligge her, jeg er ved at overveje huskøb. Men vil gerne lave en del om i det pågældende hus, og kunne da godt bruge nogle gode løsninger på plantegningen. Det er et gasbeton hus med "fladttag", vinduer påregner jeg ikke skal skiftes nu. Der skal laves gulvvarme, nyt bad/toilet, køkken osv. På sigt skal der facadeisoleres med puds osv.
Mit/vores behov er 2 gode børneværelser til 2 store piger, som drømmer om walk in closet, et rummeligt soveværelse, og så de alm. Køkken/alrum, stue osv. Det ville jo være fedt med 2 badeværelse, men jeg ved ikke rigtig.
Jeg har vedhæftet den nuværende plantegning, der er indkørsel op langs husets venstre side.

Jeg graver aldrig kælder ud i håndkraft igen.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øh jeg kunne så ikke få den tegning med-!

Hvordan uploader jeg et billede fra en IPad?

Jeg graver aldrig kælder ud i håndkraft igen.

´Velkommen på LDS

Jeg ved ikke lige med Ipad, men normlt går man ind i >åbn editor< Øverst er der en ikon bjælke hvor knappen længst til venstre er til billeder. Holder du curser hen over hedder den >insert image with preview<

Ellers Gulvvarme - køkken - 2 bdeværelser - + lave lidt om over det hele, det ver de lidt dyre ting du lister op. Puha så må du godt nok ikke give ret meget for sådan et hus. Nu passer postnummer ikke lige, men jeg har kigget på et tilsvarende hus her. Det skulle så være til lidt istandsættelse og derefter udlejning. I en mindre by, aimindelig parcelhusgrund på en stikvej , fra ca. 1975 og så 185 kvm hus. Prisen er kr. 150.000,00


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis