Hvor kan man oprette en hjemmeside

Jeg har lige brug for et tip - min nevø vil gerne lave hans egen hjemmeside ( det er IKKE lige det jeg får min tid til at gå med :roll: ) - hvor kan vi finde et sted at oprette en sådanne ??? Må jo ikke koste noget smile . Tante Elsebeth og Peter
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra "Elsebeth"

Jeg har lige brug for et tip - min nevø vil gerne lave hans egen hjemmeside ( det er IKKE lige det jeg får min tid til at gå med :roll: ) - hvor kan vi finde et sted at oprette en sådanne ??? Må jo ikke koste noget smile . Tante Elsebeth og Peter


Hej

Gå på biblioteket og lån Bladet Computer for alle.
Her i 2003 er der alene 2 artikler hvordan man laver en hjemmeside.
Biblioteket kan søge efter det på deres computer.
Det er gratis
smile smile biggrin

Med venlig hilsen

Søren
Ja se ,jeg vidste jo jeg fik mig formuleret forkert - (som sagt jeg er en knold til den slags :? ).
Det hun forsøgte at udtrykke var; hmm et sted hvor man må oprette en hjemmeside - øhhh et webhotel?? (har hørt ordet engang) øhh altså ligesom når man kan oprette hotmail´s alle mulige steder.
Det er IKKE hvordan man laver sådan en fyr.
Det er lidt svært at spørge om noget man ikke aner noget om :lol: .
Hvilken side kan man gå ind på og oprette sin egen hjemmeside :?: :?: :?: (PYHA håber jeg spørger rigtig denne gang - Peter driller mig ellers :lol: )
Hej,

Jeg kan da foreslå at oprette den hos TDC. På nedenstående link kan du læse om to forskellige måder at gøre det på. Hvis han har lavet siden kan han bruge "Homeserver" løsningen. Hvis han derimod gerne vil bygge den online kan han vælge "SiteCenter".

http://kundeservice.tdconline.dk/hjemmesider/

Det er gratis at bruge når man er internetabonnent hos TDC, og det kan man også blive ganske gratis ved at vælge et NetBasis abonnementent. Se mere her:

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_modem_basis

Med venlig hilsen

Claus Holm
hej du kan prøve at logge ind på www.seniorinfo.dk her kan du lave en flot hjemmeside der meget nem og finde ud af, og så er det gratis
mvh a.matis :wink:
Tak for alle tippene, nu er det så bare op til Peter at komme igang :lol:
Skysite.dk det er gratis
Skrevet af morten2 den 28-12-2008 15:17
Skysite.dk det er gratis

Sejt! Det skulle de bare have vidst den gang i 2003 da de stillede spørgsmålet :)

WS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis