Tyveknægt..

Til dig, der prøvede at stjæle mit værktøj i nat! 
Du tabte din telefon mens du stadig var logget ind på facebook... jeg har ringet til politiet..så du må heller selv melde dig. Her er et link til vedkommendes profil...
kender jeg nogen der ved hvem det er???

http://Http://www.fb.com/profile.php?

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Desværre virker dit link ikke...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af Illisher på 02-04-2017 19:00

Det sjove går også lidt af når linket ikke virker :p

her er link fix www.facebook.com/profile.php

Problemet er bare at man så ryger ind på sin egen facebookside (hvis man er locked ind), så det viser ikke den pågældende tyvs side

Der havde sneget sig et "?" med, så ja sådan her skulle linket havde set ud Http://www.fb.com/profile.php i aprilsnaren.

Mening er rigtig nok at når man logger ind for at se "tyvens profil" dukker ens egen profil op - nogen bliver noget overrasket og hopper op af sofaen...

Ok den havde jeg så ikke regnet ud.... nu er jeg heller ikke den hurtigste knallert på havnen

Annonce

Jamen så er " tyveknægten " jo fundet Henrik  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Det virker ikke på fornuftige mennesker Frank. De har nemlig ingen profil på fjæsbogen. ( ;-D

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 02-04-2017 22:09
Det virker ikke på fornuftige mennesker Frank. De har nemlig ingen profil på fjæsbogen. ( ;-D

Hehe..  Så er du vel ikke klar over at Lav-det-selv også er på fb. 

Skrevet af ev elmand på 02-04-2017 19:59

Jamen så er " tyveknægten " jo fundet Henrik  

Dahm !!!  så er min hovedindtægts kilde afsløret... Hvad bliver det næste? at i også finder ud af jeg er en kvinde, og jeg snyder i skat

apropos SKAT, husk det nu (inden 1 maj) hvis der skulle være en håndværker/rejsemontør derude. Det overset skattefradrag, kaldet rejsepenge på knap 120 kr/døgn under rubrik 53. Blot til oplysning så man ikke snyder sig selv. ;-)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis