Højre sidespejl til PGO HOT 50 PMPS 30kmt

Jeg har købt en sådan brugt, men mangler det højre sidespejl. Spejlet var knækket i den sorte klump der sidder på styret. Jeg har boret stumpen af spejlet ud, og har skåret nyt gevind.Det viser sig imidlertid, at pgo original højrespejl har linksgevind 8 mm. Jeg har forsøgt at få fat i en ny sort klump som er spændt fast på styret, og hvor spejlet er skruet i, uden held. Egentlig kan jeg bruge et alm spejl der ligner PGO original, men med højregevind, men hvor finder jeg det, jeg har ledt alle vegne synes jeg. 

Vil være meget taknemmelig for oplysninger der kan føre til, at jeg kan køre med to spejle.

mvh

jensviggo


jvk
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville skyde på st THansen nok ligger inde med spdan noget.

Eller kan du da købe spdan et universal sidespejl uden gevind men h or drr et beslag på der skal fastgøres styret.
Jeg har set sådan nogen oppe hos min lokale mc/scooter chef. Men det
Sælger de vel også i THansen.

Undres du ikke kan finde den stump til en af DK's mest populære scooter. Se her: http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/knallert-og-scooterdele/pgo/hot-50/styr/n1712458067/

Der er garenteret også mange andre, der har så mange af de stumper, de ligefrem sælger ud af lageret.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for hjælpen Nitter.

jvk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis