Overdækning til stor plantekasse

Hej
Jeg har en 70 cm høj plantekasse ca. 80x90 cm. (Målet er sådan fordi den er bygget over et tungt egetræs bordstel). Jeg vil gerne have lavet en eller anden form for overdæknin. Måske et træskelet med armeret plastik hæftet på. Det kunne også laves af fittings og rør. Så må jeg sy et telt. Jeg venter dog på den helt rigtige ide til denne overdækning indtil det bliver sommer.
Ingeborg

Når lysten driver værket
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

Du kan godt.
Hej - og tak for svaret med de fine forslag. Desværre er der ingen mål, der passer til min kasse og det er derfor jeg efterlyser en konstruktion vi selv kan lave. Efter nogle tanker om elektrikerrør med armeret plast eller tilsvarende træskelet, har jeg tænkt mig om og valgt en meget nem løsning, nemlig nogle klare plastkasser i nogenlunde passende størrelser . De er købt for under hundrede kroner, har fået boret huller i bunden og er placeret omvendt over de nysåede persille- og purløg.
Jeg er ved at drosle kraftigt ned for havearbejdet og jeg vil gerne fremover gøre alt så nemt som muligt.

Når lysten driver værket
Skrevet af Sander Kobes på 31-03-2017 09:08

Hej nu er det ikke fordi jeg selv er god til alt med planter og grønsager osv. Men fikk ønsken af konen om at lave et overdækket højbed og fand ud af der nok skulle gå rigtig meget tid med det. Fandt så nogle kunststof højbede med overdækning som virkelig fungerer fint. Håber det kan bruges.

Til Sander Kobes: Jeg gør lige opmærksom på vores regler mod reklame. Der er kommet anmeldelser af dit indlæg, fordi du står som ejer af den webshop du linker til - det giver du ikke udtryk for i dit indlæg. Du er velkommen på LDS, men læs vores ordensregler. Det er tilladt at have ét link til egen webside i sin signatur, men ren reklameindlæg er ikke tilladt - og skjult reklame pakket ind som her, er helt uacceptabelt.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis