facadedør som lagervare

Hej

I forbindelse med renovering af mit skur/værksted står jeg og magler en facadedør (og et vindue). Jeg bestemmer selv størrelse på hullet til både dør  og vindue. Så tænker jeg jo at der må være penge at spare ved at købe en "standard" dør. Men det er ikke så lige til har jeg fundet ud af.

Faktisk har jeg kun fundet spar-vinduer, der har døre og vinduer på lager, men har så læst at kvaliteten er tvivlsom.

Kan det virkelige passe at man ikke kan finde en "ordenlig" facededør som lagervare i dag, eller har jeg bare ikke fundet den rigtige hjemmeside endnu? og når ja, da det bare er til mit skur kigger jeg efter døre under 5000kr.

 

Mvh

SnitteBo

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Idag er der ikke noget der hedder standardmål på vinduer og facade/terrassedøre, da de altid blir lavet efter mål..
Men hvis jeg var dig ville jeg kigge på DBA gul&gratis efter nogle - tit der er helt nye til salg pga fejlmål eller ligende..
Hej

Tja, du har nok ret. jeg havde bare håbet at kunne spare lidt ved købe noget standard. Men det bliver nok svært. Så, ja det bliver nok via dba eller tilsvarende....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis