Email om min onedrive konto er over grænsen, på en Gmail.com konto???

 

Jeg modtager denne email flere gange, jeg bruger primært min gmail konto, og har også en outlook mail, som jo bruger onedrive, men jeg har kigget på den og den er ikke fuld, men mailen skriver også tydeligt det er min gmail konto, som er overskredet..

Er det en bare en fup mail eller er de bare idioter??

 

 

Har du problemer med at se denne meddelelse? Klik her.
OneDrive
Du er 7.03 GB over din lagergrænse
Din [email protected]-konto er 7.03 GB over din lagergrænse på 5 GB.
Du kan ikke længere tilføje eller synkronisere nye dokumenter eller billeder. Eventuelle ændringer til eksisterende OneDrive-filer vil ikke blive synkroniseret mellem enheder eller internettet. Hvis du forbliver over din lagergrænse, bliver din konto låst den 20‑05‑2017 eller efterfølgende, og du vil ikke kunne se eller redigere dine filer.
Fjern filer svarende til 7.03 GB, eller køb mere lagerplads for at få din konto tilbage til normal.
Ryd op i filer
Få mere lagerplads
Hvorfor er jeg over min lagergrænse?
Du kan være over lagergrænsen, fordi din konto blev påvirket af ændringer i mængden af ledig lagerplads, der følger med OneDrive. Du kan også være over din grænse, fordi dit abonnement på Office 365-abonnement er udløbet, eller fordi den ekstra lagerplads, du har opnået gennem en kampagne, er udløbet.
Hvor kan jeg se oplysninger om min lagergrænse?
Du kan finde oplysninger om din lagergrænse og lagerplads fra en kampagne her.
Har du spørgsmål?
Du kan sende en mail til OneDrive-teamet ved at logge på OneDrive.com, trykke på ? og vælge "Send mail til OneDrive-supportteamet".
Tak, fordi du bruger OneDrive.
OneDrive-teamet
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan godt have oprettet en Microsoft/OneDrive konto med din gmail adresse. Det kan f.eks. være sket, hvis du har oprettet en Microsoft-konto, når du har købt ny pc eller telefon. De data som fylder kan f.eks. være backup af billeder, hvis du har fået sagt ja til at computer/telefon må lave automatisk backup af disse.

Den letteste måde at finde ud af, om mailen er rigtig, er at gå ind på onedrive.com og logge ind med din gmail-konto. Så kan du få syn for sagen.

Da mailen kan være falsk, er det vigtigt at du ikke klikker på linket i mailen, men selv skriver adressen ind i din browser.
hmm jeg har ikke oprettet en onedrive konto overhoved, jeg har oprettet en outlook mail, og på den har man 5 gb data plads, som jo er onedrive. men det er jo netop i forbindelse med outlook mail kontoen, så skulle de skrive om pladsen burde det jo være til den mail, om den mail adresse, den er dog ikke fuld eller i nærheden af det, så det kan jo ikke være den de taler om.

Mit gæt er det er en fup mail
Umiddelbart er det ikke en fupmail.
Links i mail leder de rigtige steder hen.
Du kan jo sagtens tjekke det ved at logge ind på onedrive.com.
Her kan du også se hvilke filer det er der fylder, og om du evt. har sat en telefon, ipad, x-box eller lign. op til automatisk backup.

 Aldrig gå ned på udstyr!

Hmm det viste sig faktisk at jeg havde oprettet en onedrive på den email engang, jeg kiggede ind, og fandt en masse gamle billeder, som jeg forlængst har overført til min googledrev konto, så jeg kunne bare slette det hele.. der kan man bare se hvor hurtigt jeg glemmer ting
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis