lave udendørs have bord deanr 27 4220 10-03-2017 21:37 ? Overvejer at lave et bord, det skal gerne ligge i den billige ende. Hvilke træ er godt og bruge .. evt et billede hvis nogle folk skulle have noget de selv har lavede 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lars ON 3102 2770 11-03-2017 16:18 Skal det stå udendørs hele året ville jeg se efter egeplanker . Evt kunne man lave det af håndttræsterassebrædder. For at holde prisen nede var det måske værd at gå efter genbrug. Men uanset hvad kommer det selvfølgelig til at koste noget at bruge hårdttræ. Det kan givet også laves billigere af imprægnerede fyrretræsplanker, men så må du også forvente noget mere revnedannelse.
PinkHenrik 6111 6300 11-03-2017 16:52 Nu er det jo blevet det nye sort at lave upcycling.. så du måske kunne finde forskellige metal ting du kunne bruge som bordplade Jeg har feks i årevis haft et brøndæksel som lille cafe/have bord. De første mange år lå det bare oven på en træstub fra et fældet æbletræ, men da vi flyttede var det på tide at få bygget et stel til den, da det jo var lidt svært at flytte stubben med Men skal det være et større bord ville jeg også se mig om efter nogle planker af enten hårdt træ eller alm. trykket træ, og bygge af det. Man kan også nogle gange være heldig at finde fliser til billige penge, som man så kan lave en ramme og et understel til Men det biligste er nok at tage en tur til Dyne-Larsen og se efter hans tilbud... du får ikke lavet meget bord selv for 5-600 kr. hvis du skal købe materialer fra nye Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
deanr Trådstarter 27 4220 11-03-2017 21:14 Det en skide fed idé med det brøndæksel..men er sådan et stort fedt bord Jeg ville lave.. som evt sagtens kunne komme ind om vinteren.. er ikke fan af færdiglavede have borde med mindre man gir kassen for det