tjene penge ved at se reklamer ? ?

En af mine knægte og svigerdatteren opfordrer os til at inverstere i noget der hedder multiworld.com .Det er noget med at man skal inverstere nogle penge, og derefter se reklamer i 5 minutter daglig, for så at få pengene til at yngle. De får også lidt gevinst af vores indsats ved at melde os ind.  Jeg synes det lugter af pyramidespil men ved ellers ikke en skid om det.

læste fornylig at et Lars Larsen ejet selskab Eovendo havde et lignende princip, men det havde dog haft et underskud på vist 19 millioner,

Er ser nogen der har kendskab til det.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det fungere sikkert fint nok indtil det kollapser ligesom alle andre af den slags. Kan huske noget der hed 12dailypro som jeg selv blev opfordret til. Der var nogen der tjente penge på det. Og kun 1 da det hele blev lukket ned. Og det var så ejeren. Den gamle parole med "hvis det lyder for godt til at bære sandt" bør du nok tage med i tankerne før du kaster sig ud i det.
Alarmklokkerne ringer, når du skal BETALE penge for at "arbejde" for dem. At blive betalt for at se reklamer, kan sikkert være fint nok som koncept, men jeg tror ikke på at det er noget du kan blive rig af. Men et firma der beder om penge for at "man kommer med", ville jeg holde mig langt væk fra.

PS: Websiden eksisterer ikke eller også er linket forkert.

Mvh. AllanE
Og: Hvorfor skulle de indbetalte penge yngle ved at man selv ser reklamer dagligt?! Det giver ingen mening.

Mvh. AllanE
vedr Eovendo fra Lars Larsen, som det er nu tjener man på reklamer og skrabe lodder ca 8 kr om måneden for blot 2 år siden tjente jeg 45 kr om måneden reklamerne er drastigt ned skåret, Jeg har brugt eovendo i omkring 5 år, reklamer giver nu 10 øre og skrabelod samme dvs 30-40 øre om dagen mere giver det ikke .
Annonce
Jeg ser også på bl.a. trustpilot at der er mange der er utilfredse med Eovendo blandt andet kan man dårligt få penge udbetalt, men det man vinder kommer ofte via rabatkuponer. Der vil sige at man er nødt til at købe noget for at indløse rabatkupon.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
udbetaling til paypal har jeg nu ikke haft problemer med, men korrekt rabat kuponer er købs betingene og tit til "firmaer" som man normalt ikke vil handle med.

ved brug af eovendo skal man dog ikke tilmelde sig private mail og endelig ikke give dem ens tlf nummer under profilet for så bliver man ringet op af alle mulige call centre
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis