Kapgeringssav

Hej, jeg har forsøgt mig at søge mig frem til svaret, men de fleste tråde er ret gamle, så jeg tænker at markedet/modellerne har flyttet sig.

Jeg skal ud og have mig en kapgeringssav. Det skal ikke indkøbes til nogen bestemt større opgave, men skal bare bruges til lidt af hvert + måske en gang i fremtiden til ny beklædning af mine gavle.

Jeg er selv blevet lidt lun på denne her til 2600kr
https://www.frishop.dk/pi/Metabo-kap-geringssav-KGS-305-M-m-udtræk-2000-Watt_1433993_21546.aspx

Jeg skal nok også have et bord til den.....det er nogen lunde det budgettet er sat til - give and take.

Hvad tænker i, og har nogen set gode tilbud andre steder

MVH
Thomas

Thomas
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den sav kan jeg kun anbefale , jeg har brugt min til at beklæde hele sommerhuset og alt muligt andet
eneste ulempe er at den sviner en del med savsmuld, selvom man har suger på

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

For nogle hundrede kroner mere, få du en arbejdsstation med i handlen.
https://www.10-4.dk/varer/elvaerktoj/kap-geringssav/Dewalt-kap-geringssav-1800W-9128472
Om den er bedre eller dårligere end Metaboén, har jeg ingen anelse om :-)
Den Dewalt er bestemt også et godt bud på en sav, den har jeg læst meget godt om.
Men det bliver nok med et lidt billigere bord til.
Jeg kan se at de også har den i bauhaus (ligesom meraboen).....det kunne være at jeg skulle svinge forbi og mærke lidt på dem.....den kæde har jo prisgaranti, så det kan jo ikke gå helt galt.

Thomas

Jeg endte faktisk med at købe den Dewalt 777 (uden arbejdsstationen).
Så vit jeg kan se er der fordele og ulemper ved begge, dewaltens største fordel for mig er at den ikke fylder lige så meget da udrtækket ikke kræver plads bagved saven, der fylder stortset alle de andre ret meget.

Endte med at betale 1670kr for den.....min mavefornemmelse er god


Thomas
Tillykke med den :-) 1670kr det tror jeg da er en god pris. Hvor var det henne du købte den ?
Annonce
Bauhaus kolding. Jeg brugte deres prisgaranti, gav dem prisen fra carl-ras......jeg tror de lavede en fejl og gav mig prisgarantien på carl-ras prisen excl. moms.
Det var først i bilen på vej hjem jeg lavede lidt hovedregning og nåede frem til den konklusion

Thomas
Nogen gange er man bare heldig :-D
ja,den kloge snyder den mindre kloge

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis