Pilleovn vil ikke starte op

Vil høre om nogen kan hjælpe, vi har en Grace Pilleovn NB-PS fra 2012 Bauhaus, den har kun kørt ca 40 timer for nogle år siden, og nu vil vi gerne ha den i brug igen, den startede fint op men vil ikke starte op igen selv, når man tænder den står den blot og blæser et minut og så kommer der en besked på skærm esc3 og derefter slukker den

Anita
Vil høre om nogen kan hjælpe, vi har en Grace... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja føler viser 55 gr hele tiden. Nogen der ved hvor en sådan kan skaffes😬

Anita
føleren er sikkert en standard del, det bare lige med at finde ud af hvilken slags det er.
For hvis den viser 55 grader hele tiden, tror ovnen sikkert der er noget galt, og vil ikke starte.

Det vel ikke sådan der er en drits termostat der slår fra?
Ved ikke med termostat, men tror ikke der er nogen. Vi prøver at skaffe en ny føler

Anita
Hej igen
Jeg er næsten sikker på den selv stopper ved en given temperatur, hvordan man indstiller det ved jeg ikke.
Hvor varmt er der i rummet?
Det er et uopvarmet rum, ved ikke rigtig med indstilling af temp vi har ingen vejledning

Anita
Pilleovnen er udstyret med en rumtemperatur sensor som kan stilles til max 30 gr.

Jeg mener til gengæld ikke der er en røggastemp. måler installeret - højest en røg sensor der reg. om der er ordentlig træk i skorstenen. Derfor, er skorstenen mon behørig rensen og kan pilleovnen mon komme af med røgen?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis