Askestøvsuger :(

Købte mig en Wasco askestøvsuger i Harald Nyborg. Sugede aske fra fyret. Pludseligt lød den underligt og gik ned i hastighed. Skyndte mig at slukke. Tændte lidt efter og den lød temmeligt dårligt men sugede stadig nogenlunde. Lidt senere vil den ikke starte. Kontaktede Harald nyborg, og forklarede problemet. Der gik ikke mange sekunder før jeg fik besked på at smide den ud. Jeg fik pengene tilbage. De har ikke flere før til sommer. 

Så de er nok klar over det er noget lort.

Åbnede støvsugeren, og der ser ud til at, kulene er helt slidt ned. Utroligt! Slidt ned på bare en askesugning.

Men kan nok næppe få nye kulbørster til dette billige produkt. 

Så herfra kan den ikke anbefales, hvis nogen skulle få lyst til at smide penge efter sådan en. 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja men jo en god servise fra onkel Harald..
Det hjælper nok ikke med nye kul, de er jo nok brændt af, pga et defekt anker...

Vi prøver igen, i morgen --
Rolig nu. Du har sikkert bare været uheldig. Der er jo en årsag til at vi handler hos Harald Nyborg. Vi ved også godt at mange af produkterne ikke er til professionelle, men til almindeligt hobbybrug holder de tit langt ud over garantien. Er der noget der er defekt, ja så får man omgående en ny maskine - og ny garantiperiode, eller pengene tilbage - forudsat at kvitteringen kan fremvises.
Ja, vi får hvad vi betaler for, men jeg mener også at vi får en god behandling.

Søren O
Fandt lige nogen på aliexpress der ligner. Koster kun 3,5 dollars. Så et forsøg værd. Men sikkert det samme kinasnot der sidder i disse billige maskiner fra starten af.
Nå, men fik da pengene tilbage, og må så bare bruge den som askespand, hvis ikke den kan komme til at køre igen. Tænker også, hvor meget jeg egentlig har brug for en støvsuger til et fyr der står i en stald. Hvor rent skal det lige være :/

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis