Kædetalje fra LIDL

Lidl har denne her kædetalje til 350 kr. fra idag:

http://www.lidl.dk/da/vores-tilbud.htm?action=showDetail&id=35130

 

Tror i den er god? 

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er faktisk ofte blevet positiv overrasket, over det værktøj de har i LIDL.
Nu har jeg en kædetalje, men ellers turde jeg sagtens købe den fra LIDL, og der er jo 3 års garanti.


Vi prøver igen, i morgen --
Tror ikke du får den bedre til prisen. Hvis du smøre den godt på/i de forskellige bevægelige dele, er der sikkert intet til hindre for den holder længere end din tid ud.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ved alle typer kædetaljer er det vigtig at kæden/ kæder smøres en gang imellem. Når den er smurt er det ok at tørre den af udvendig på kæden så man ikke får fedtede fingre ved at røre ved den. Olien ligger så inde i leddene og har smittet af på tandhjul inde i selve mekanismen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Bare husk, at en talje på mere end 1T, eller rettere, alt løfte udstyr på og over 1 ton, skal testes og gokendes årligt, og certificeres 5-årligt his detbruges til løft i virksomheder.
privat er du egen herer, men er det ikke smartest at det er godkendt?

 

Hvis man kun bruger den til træk, skal den ikke godkendes

 


Vi prøver igen, i morgen --

Tak, for svarene, så køber jeg nok LIDL's .

Skrevet af Steensen på 26-02-2017 23:09
Bare husk, at en talje på mere end 1T, eller rettere, alt løfte udstyr på og over 1 ton, skal testes og gokendes årligt, og certificeres 5-årligt his detbruges til løft i virksomheder.
privat er du egen herer, men er det ikke smartest at det er godkendt?

Det er til privat brug, så jeg godkender selv. men jeg er selvfølgelig forsigtig.

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis