Forhandler af Tandrup brusere?

Før var det siden t-save der forhandlede produkterne. Nogen der ved hvor de kan købes nu?

Jeg er på udkig efter et brusesæt med deres sparesystem.

Mvh. Jakob Jørgensen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Et opkald til google.dk, med en forespørgsel på Tandrup brusere giver dig en hel del steder at handle ind. Ellers bør enhver ordentlig forretning, hvor der handles med so slige stumper, kunne skaffe dig det du står og mangler.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Leif

Har googlet i timer. Måske mig der er dum

Smid gerne et link til et slimline 3F brusesæt alt inkl. Eneste sted jeg har fundet er noget az isenkram eller noget i den stil, som kun har sæt uden sparefunktion.

Derudover mangler jeg t-save perlator til både indvendigt og udvendigt gevind.

Mvh. Jakob Jørgensen
Skrevet af Jakob J på 26-02-2017 08:14
Hej Leif

Har googlet i timer. Måske mig der er dum

Smid gerne et link til et slimline 3F brusesæt alt inkl. Eneste sted jeg har fundet er noget az isenkram eller noget i den stil, som kun har sæt uden sparefunktion.

Derudover mangler jeg t-save perlator til både indvendigt og udvendigt gevind.

Neejjj du er da ikke dum men spurgte kun om hvor du kunne finde nogle der forhandlede produkterne. Det svarer Google jo på.  

Jeg kan heller ikke finde noget om lige de specielle produkter, men vil da foreslå du retter henvendelse direkte til importøren i Allerød med en forespørgsel: http://tandrupwatersolutions.dk/kontakt/    

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis