Stueantenne og ståltag?

Jeg har lige lagt ståltag på huset. Ville man kunne bruge en antenne som ligger på loftet, under ståltaget?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umiddelbart nej, grundet et vådt stråtags formodentlige ret store dæmpning på radio/tv signaler. Det kommer naturligvis også an på hvor nær du bor på senderen.

For og kunne finde det helt korrekte svar må du prøve dig frem.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg har 25km til senderen...

Skrevet af the_partyman på 25-02-2017 19:21
Jeg har 25km til senderen...

Tja, umiddelbart vil jeg formode det bliver svært i fugtigt vejr, også selv om Videbæksenderen har et rimeligt stort output. Igen, det er kun et "begavet" gæt der kan gives.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Køb en god antenne med mange elementer de koster ikke meget på EBAY. Den virker hos en ven der bor ca 20 km fra Viborg senderen. Prisen med forsendelse er ca 260 kr og det får man ikke så gode antenner til i Danmark.
http://www.ebay.de/itm/Aussenantenne-Dachantenne-Ausenantenne-Antenne-UHF-LTE-VHF-Opticum-/291915996350?hash=item43f78c9cbe
Er det et ståltag eller stråtag vi snakker om ???????????

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......

Gud, det kniber vist herren her og læse.   Der står ståltag og ikke stråtag.

Der spærrer ståltaget for alle TV signalerne og som følge der af skal antennen udenfor, sorry. 

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis