Baggrunde til foto lonebrand 1 6000 24-02-2017 00:01 Jeg bygger ofte mine baggrunde i fotostudiet af træ, men efter en mindre rygskade, synes jeg de er blevet tunge at slæbe rundt på. . Har i nogle ideer til den slags? Kan man lave det holdbart af andet mindre tungt materiale? Elsker gør det selv folket/LoneKolding Web 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
PinkHenrik 6108 6300 24-02-2017 10:05 Velkommen til. Det kommer jo lidt an på hvad du fotografere. Små ting kan man jo anvende stof/papir/flamingo der bliver malet eller på anden måde skabe en flot baggrund. Er det større ting så er træ nok stadig det letteste, selvom der findes aluminium "rør", men det kræver lidt mere værktøj at bearbejde det. Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
ev elmand 30499 7480 25-02-2017 00:00 Der er kun det råd at bruge smallere lister. Hvis man f.eks. deler et forskallingsbræt på langs får man stort set samme styrke til det formål, men det vejer kun det halve. Og så ikke lave noget som helst uden en trekant er involveret i konstruktionen. enten en liste eller tyndt stykke krydsfiner. Så kan du bygge noget meget stærkt af tynde lister. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her