Hvad skal vende op og ned på en RIO Radiator?

Jeg har købt og monteret en RIO radiator. Efter monteringen bliver jeg i tvivl om der er en forskel på, hvad der er op, og hvad der skal vende nedad? Den er helt ens i top og bund, og beslagne på bagsiden har også lige lang afstand til top og bund.

Mit eget bud er, at der ikke er nogen forskel på hvad der er op og ned - men som sagt, jeg er lidt i tvivl..

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske der er ophængs punkterne på radiatoren at tage hensyn til, ellers tror jeg det er ligegyldigt.

Vi prøver igen, i morgen --
Det er lige meget, men du kan se det på finishenq af malingen, der hvor den skal vende ned af, er der typisk et par dråber maling

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Tak for jeres svar.

Jeg har vendt den med "dråberne" opad. Den sidder under en vinduesplade, så man ser ikke dråberne. Hvis der ingen forskel er, lader jeg den sidde "på hovedet".

Grunden til jeg blev i tvivl, om der kunne være en forskel er, at jeg synes den er lidt mere lunken i højre side og i bunden. Jeg har fremløb øverst til venstre, og returløb nederst i samme side. Men jeg tænkte ikke det burde betyde noget, at de sidder i samme side, da radiatoren kun måler 600mm i bredden og 550mm i højden. Der er så godt nok en 3PK - altså en 3-lags.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også