hvordan laves denne runding?

Hej

jeg har spekuleret, over hvordan www.gardehvalsoe.dk/ kan lave rundingen i deres skuffer. Om det er speciel værktøj - eller det kan klares med en bordsav.

Hvad er fidusen?

 Karsten

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Tak for ideer.

hmm - har ingen stationær fræser. Kan godt se ideen med tykkelseshøvl og bagefter rette det af - kan ikke lige gennemskue om man kan styre rundingen. Har prøvet at youtube emnet igennem et par timer og faldt over denne ide https://www.youtube.com/watch?v=6GH1fr1DjUA. Ved at lægge flere emner ved siden af hinanden, spænde dem fast og stabil ramme over - burde det kunne laves med min lille fræser.

Det skal have et forsøg.




Du kan save det grove med rundsav, eller fræse det væk med overfræser, og så lave rundingen med en båndpudser.

Vi prøver igen, i morgen --
Hej hej.
Nu har jeg været inde på det link to gange. Hvad er det for en runding hvor henne. Eller er det mig der er blevet blind.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce

Kune nok også laves på bordrundsav, hvis man "køre sidelæns"


Vi prøver igen, i morgen --
Hej Je-ns
Super tak for hjælpen. Det er godt nok en detalie som jeg havde overset. Man skal da også være fiensmecker for at synes at den er vigtig. Men der er vi jo så forskellige.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det gør jo at skuffen lukker helt tæt "indvendig" i siden, medens der stadig kan være plads til noget skinner halløj der bærer den.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis