Season heat pilleovn

HJÆLP HJÆLP !!!! Vi har en pille ovn Season heat 1400, den har kørt fint intil nu hvor den begynder at slukke sig selv, den viser ikke fejl eller noget den går bare ud når den har kørt lidt. Vi har før kontaktet impotøren i Ålborg, men de forhandler den ikke mere hvor kan man købe reservedele så ??? har på nettet set Paterno.it som laver disse ovne da Season Heat er et navn de får når de kommer til Danmark tror jeg. På forhånd tak.


Skive63
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

De ovne har været oppe før her med problemer. Prøv og brug søgefunktionen her på siden. Alternativet kunne være og starte på og øve sig udi det Italienske sprog.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
..og her kan der vist købes reserdele til ovnen https://www.reservedelpilleovn.dk/shop/reservedele-til-season-heat-pilleovn-17s1.html
Det undre mig bare når den ikke skriver der er en fejl 😳😳den slukker bare selv den skriver SPE som når jeg selv ville slukke den. Har prøver som en anden skriver på et andet spørgsmål ang. Denne pilleovn at reset den ved at holde 2. Knapper nede på en gang og har tjekket om slangen i ovnen er stoppet men nej...den slukker igen 😩😩 og ja jeg har set man kan købe nogle dele der 😉😉

Skive63

Hmm.. og der er piller i tanken (bare lige for at få det på plads) ;-)

Ok, det er automatikken der slukker ovnen forstår jeg - prøv at genstarte ovnen (tag stikket ud af stikkontakten, vendt 10 sek. og prop stikket i igen).

Jeg ved også at man på nogen pilleovne kan slå automatikken fra og køre manuelt og er det tilfældet er det styringen der er defekt vil jeg mene.

Ps. Virker røggasmåleren?

Annonce
..og brændeskålen er fri for slagger og huller renset.

..glemte lige - på nogle styringer kan man genindlæse styreprogrammet, hvis det er gået i "selvsving".

Og for at nulstille "A" fejlkoderne gør du følgende: hold on/off knappen nede i lang tid, ind til der kommer en tekst.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis