Ikea skuffer

Jeg har et Ikea skab med indbygningsovn, 1 låge og to skuffer (model "Rationell", det er den gamle model med 18 cm sokkel, resten af køkkenet er gammel HTH.

Nu vil jeg sætte nyt køkken ind, også Ikea, her heddr skufferne "Maximera", skabene har samme indvendige mål.

 

Er der nogen her der ved om der kan sættes nye fronter på de gamle skuffer så de kan genbruges?

Det drejer sig kun om ca. 500 kr. men som GDSer vil man jo nødig smide brugbare ting væk.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved det ikke, men Ikea har en CHAT på deres hjemmeside hvor man kan chatte med en der ved noget om deres køkkener.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Og ellers smut en tur forbi et varehus med en plantegning over dit køkken, efter at have booket en tid, så kan de besvare en pokkers masse spørgsmål for dig, og hjælpe dig med at planlægge dit "nye" køkken, så kan du selv sige hvilke elementer du kan genbruge eller skal skrotte.

Men HTH og ikeas rationel serier er sammenbyggelige, så du skulle kunne bruge tingene fra hinanden, om end jeg ikke ved hvorvidt du kan "bytte dele" mellem f.eks. en skuffe fra hver.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis