Apple TV

Hej.

Jeg er en de uheldige Yousee kunder, der har mistet radiokanalerne, så nu overvejer at opsige abonnementet. Men så skal jeg jo finde et alternativ til fjernsynskanalerne og har ledt noget på nettet, der kan jeg se at der er noget der hedder Apple TV, hvor man kan abbonere på forskellige tv-apps. Er der nogen herinde der har erfaring med kvalitet, kan man optage udsendelser og hvad er forskellen på Appple TV 3 og 4.

På forhånd tak.

Mvh Finn

Hej. Jeg er en de uheldige Yousee kunder, der... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Kommer ikke så tit i dette forum, men faldt lige over denne tråd.

Der skrives og oplyses godt nok meget vrøvl og forkerte oplysninger i denne  tråd.

For at slå fast med syvtommer søm.

 Jo du kan på Apple tv4 se alle Dr's og TV2  kanaler live/direkte og i Hd kvalitet, og nej hvis at det kun er dig som er på nettet og ser direkte/live tv, så behøver du ikke en stor dyr lynhurtig bredbåndsforbindelse.

Det er netop dette som gør at mange udbydere af tv pakker i disse år taber kunder.

Hvorfor betale til en dyr tv pakke når du via Apple tv4 kan gøre det gratis (bortset fra den tv licens som vi alle alligevel betaler)

Jeg kan kun anbefale dette og sige at det virker fint og som sagt i HD kvalitet på en 10 Mbit bredbåndsforbindelse.

Skal måske også lige sige at dette ikke er noget nyt, jeg har benyttet mig af løsningen det sidste 1 1/2 års tid. 


Da du jo har bredbånd ind i huset, så prøv fx. at tage i Elgiganten eller et andet sted hvor at der er returret og køb en Apple TV4, den lille model kan fås til ca. 1.100,- kr.

Hvis at du ikke er tilfreds, så har du mange steder 14 dages prøvetid og hvis at du ikke er tilfreds så får du pengene retur.

Tilslut den tv'et og download DR appen og hvis at du vil have TV2 appen og du kan se live tv samt alle de gamle programmer som stationerne har liggende. 

Så hvis at du vil se Brd. Price fra sidste år så klikker du bare på den udsendelse, 

Og hvis at du vil se live / direkte så skifter du bare til den kanal du vil se.

DR er selvfølgelig gratis da vi betaler via licensen, men TV2 er jo betalings/reklamekanal, men hvis at man kun vil se TV2 hovedkanalen så koster det kun 39,- kr. om måneden.

Og så vil jeg slet ikke tale om alle de andre gratis udenlandske stationer fra hele Europa, USA mm. som man også kan se gratis.

Da du jo er lidt utilfreds med YouSee så har du, hvis at du ikke er bundet op af en boligforening, jo også mulighed for at opsige YouSee og få bredbånd fra et andet selskab til en billiger pris.

Så hele dit TV kiggeri vil jo formodentligt kunne klares for prisen for en billig bredbåndsforbindelse som kan indeholde alt din netsurfing samt "fastnettelefoni" for ca. 200,- kr pr. mdr. alt i alt.

Jeg ved ikke hvad at du lige nu giver for din YouSee pakke og bredbånd, men der helt sikkert mange tusinde kroner at spare årligt.

M.v.h


nu er der alternativer til apple tv som er billigere, chromecast 3 og deres 4k model pris fra 300,- her bruger man blot sin tlf som fjernbetjening og chromecasten sørger for arbejdet 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis