Pulverlakering af sanitet?

Hej. 
Under vores renovering af hele huset skal vi snart i gang med badeværelse. Og der skal vi have fat i nogle brusehoveder dertil, og damen herhjemme vil gerne have sorte brusehoveder og blandingsbatteri.
Så har jeg tænkt på om det vil kunne lade sig gøre?
På forhånd tak.

Jesper-
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Så bliver problemet jo også brusestang og slange.

jeg søgte lige på nettet man kan få sådan en fætter i sort (tryk her ) . Den viste er godt nok uden termostat

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Uha, fruen lider vist af rengøringsvanvid.

Spøg til side. Du kan få pulverlakeret alt metal. Du skal dog være forberedt på der formodentelig bliver problemer med diameteren på gevindet til brusearmaturet bliver lidt ude af mål samt det bliver svært og adskille/samle/montere armaturet uden det giver synlige mærker. Men som Erik er inde på vil et færdigt brusesæt i omtalte kulør nok være at foretrække og sikkert også den billigste løsning.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
I er vel klar over at ren sort farve er noget af det sværeste at holde pænt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jeg har også selv været imod det. Men hun kan ikke tåle synet af krom og stål. 🙈
Og så skal alting være så anderledes i forhold til alle andre. 😊
Men det vil så godt kunne lade sig gøre. Bare man kan dække af eller skille det ad der ikke skal males. 😊

Jesper-
Pulver varmes til sidst, det er der sikkert nogle af delene der ikke bryder sig om kunne jeg forestille mig.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Altså nu har jeg et sort Blanco armatur i køkkenet - og er det bedste køb, sjældent jeg tænker - hold da op det er beskidt - i forhold til hvis det var krom, og er ikke tit vi rengør det, så der er jeg ikke enig i andres påstand om det er svært og holde pænt (i pågældende eksempel med armatur) 😃

Og ang spørgsmålet kan du sikkert ikke pulverlakere hele armaturet, er nok nogle plast dele på noget af det..
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også