Siemens vaskemaskine Vario Perfect iq300

Hej Alle Sammen, 

jeg står med et problem:

Jeg har en 2,5 år gammel vaskemaskine fra Siemens, som lige er løbet ud af garantien. Vaskemaskinen har det problem, da jeg startede den idag fungerede det hele, men da den skulle centrifugere begyndte den at larme ufatteligt meget og endte med at stoppe maskinen. Jeg åbnede døren, og kunne se at den var gal, derefter åbnede jeg ovenpå og kunne se at stenen der holder trumlen er hoppet af. Er det noget der kan laves? - hvis ja, kan jeg det selv?

Jeg regner med at kontakte Siemens idag, men kender én der arbejder for dem som sagde at hun ikke troede at de ville lave den, da den lige er gået ud af garantien hvilket er ærgeligt. Prøver alligevel. 

På forhånd tak !

Maria 

Maria
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skulle der formodentelig ikke være noget til hindre for. Boltene og skiver finder du i bunden eller på gulvet under maskinen. Derefter lægges stenen på plads og boltene skrues i og spændes igen. Så skulle maskinen gerne fungere igen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Når du kontakter Siemens bør du være blive sikker på om de vil lave det på garanti, det er ikke sikkert de vil have sådan en fejl siddende på sig. Ellers er det ret let at lave selv. Som Leif skriver skal du nok have bagbeklædning af for at finde møtrikker m.m.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tusind tak
jeg skriver lige tilbage når jeg ved mere

Maria
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis