Færre brugere, eller hva??

Er det bare mig, eller er der blevet færre indlæg og besvarelser efter det nye design??? :?:

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Falckmand.

Hvis det er tilfældet, så skyldes det ikke det ny forum, men måske at man skal lade sig registrere for at deltage i debatten.

I følge den ny sides statistikker stiger besøgsantallet mens Chart.dk siger det falder. Vi tager forholdet op om kort tid for at overveje at droppe tilmeldingen igen.

Mvj Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Jeg har også oplevet denne tendens. Det føles som om der går længere tid imellem svarene nu end tidligere.

Med venlig hilsen

Claus Holm
Det kan måske skyldes at sommeren har været god. Ikke mange bytter tastaturet ud med de rigtige stråler.

Mvh.
bodker

FAktisk mener eg atselve sommerne var helt OK. Men at det nærmere er her henover efteråret at der er faldet lidt i aktiviteten her på siden.

Men som tidligere sagt er det bare en fornemmelse... Men jeg er trods alt på næsten hver dag..

Venligst Njord

MVH Njord
Annonce
Måskeerforumetblevetsåstortatmankanfindealtviasøgefunktionen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Puh-ha, det var sandeligt et langt ord.

Søgefunktionen kan selvfølgelig have betydning og årstiden også. F.eks. har vi meget få besøgende i december, hvilket vel er forståeligt. Men de tidligere år har sommeren også været dårlig og så speedet op i foråret og efteråret. Det sidste år har ikke været som tidligere, for sommeren havde større besøgstal end foråret, så det er svært at konkludere noget ud fra statistikker, der ikke gentager historikken.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Der er nok heller ikke meget tvivl om at den megen presse omtale i løbet af foråret gav mange der lige skulle kigge ind... biggrin
Men nu er vi da også nået over 20.000 indlæg... Det finder man ikke mange andre steder... Så stedet er klart beretiget 8)

Men måske er den nye regel med at man skal registrere sig for at kunne skrive her på siden lidt en hæmsko... Jeg husker det selv da jeg startede her på siden for et par år siden, der gik også en tid inden jeg registrerede mig og det er nok noget med at man nogen steder straks bliver oversvømmet med spam mail fra stedet hvis man opgiver mail adresse. Det mener jeg heldigvis vi er ret fri for her på siden.

Men en prøve periode vil måske få flere "lokket" :oops: med på siden og siden ind i folden som registrerede brugere.

Ok jeg indrømmer at have opfordret uregistrerede brugere til at registrere sig da det efter min mening giver et mere seriøst look at man lader sig registrere. Personligt bruger jeg måske også profilerne til lige at se hvem der står bag.. 8) og her ærger jeg mig lidt når man ikke kan se hvor folk kommer fra i landet og lidt om deres interesser osv. Nogen gange vil det betyde lidt for hvordan man vil formulere et svar.

Nå men lad nu den ligge. Når bare vi ikke skræmmer nogen væk fra siden inden de får startet her. Så måske bør tvangen til registrering fjernes for at få flere der lige kigger med på siden i en periode inden de registrerer.

Slutteligt vil jeg da bestemt ikke håbe, og det tror jeg bestemmt heller ikke, at det er det nye design der skræmmer nogen væk. Tak for "omskrivningen" til ThomasB :wink:

Er der nogen der har en ide om hvor mange forskellige brugere vi er på i løbet af en uge ?? :idea:

MVH Njord
jeg føler også at der er færre indlæg og især besvarelser end tidligere. der er måske en tendens til at man ikke lige giver sit besyv med, hvis man først skal til at registreres osv. Også selv om det ikke bruges til noget. På andre sider hvor man skal registrere sig før man kan svare på noget, eller deltage osv, hopper jeg selv for det meste videre på nettet. Bla. fordi der efterhånden er så mange navne og passwords man skal huske at man ikke kan holde styr på dem mere, men også fordi at det ikke nødvendigvis er særlig relevant at være registreret.
Min mening er at tvangen til at registrerer sig skal fjernes. Dem der så vil registreres kan gøre det, og dem der ikke vil kan lade være. Så vidt jeg har forstået var der vel ingen problemer med dette på den gamle side?
mvh jancar
Ja, jeg må indrømme, at jeg også kun var med anonymt, indtil registreringen blev indført.
Men det er godt at se, at sidens stærke støtter som f.eks. Njord stadig holder ved, og er i stand til at bistå med sagkundskab og erfaringer.
Og jo, det har jeg selv groft udnyttet i min fortid som anonym! :roll:

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis