Ny ledning på min opvaskemaskine

Forsyningsledningen på min gamle Miele opvaskemaskine skal skiftes - men hvordan kommer jeg ind til hvor de enkelte ledere er skruet fast ?

Jeg har skruet de 2 skruer af men kan man bare "volde" det hvide dæksel åbent og så også få det lukket igen ?

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan skal nok klikke den af ved at bruge en flad skruetrækker ind i de huller der er rundt ved kanten. Prøv en ad gange og hold den ude.
Dernæst mener jeg ikke at ledninger er tilsluttet lige bag dæksel, men kablet går frem i maskinen hvor tilslutning finder sted. Der skal du have nederste front plade af.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Så får jeg vel ikke så meget ud af at klikke plastikpladen af - eller skal den af fordi den laver trækaflastning ?
Nederste frontplade - altså den rustfri stålplade på indersiden af from er i et stykke. Plastikfronten er muligvis delt lige under den øverste del med betjeningspanelet - men jeg har hørt "historier" om at "alt elektronikken" raslede ud når man løsnede skruerne fra indersiden.
Sandt/falsk - nogen gode tips til at undgå dette ?
Der rasler ikke noget ud selv om du fjerner inder lågen, alt sidder fast på sin plads. Men det er ikke der du skal finde det. Du skal helt ned imod gulvet, altså under lågen. Der sidder der en dækkappe.
Plastpladen skal muligvis af for at du kan udløse trækaflastning.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis