Færre brugere, eller hva??

Er det bare mig, eller er der blevet færre indlæg og besvarelser efter det nye design??? :?:

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Er det bare mig, eller er der blevet færre indlæg... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er jeg forholdsvis ny bruger, og har været registreret hele tiden. Og som Njord skriver er det rart lige at kunne "checke folk ud". Uden at vide det tror jeg også at det filtrere en del ubruglige indlæg fra at man skal registrere sig - hvis man virkelig har brug for hjælp, eller man mener man kan hjælpe - så skal man nok registrere sig.

Jeg bruger også søgefunktionen mere og mere, og man finder virkelig svar på mange ting efterhånden, omend man kunne ønske sig en lidt bedre og mere avanceret søgefunktion!

Med venlig hilsen
Lars Markussen
http://www.allegade55.dk
Det vi mangler er nok også en omtale i medierne på en eller anden måde...

Lad os lave en KAMPAGNE, lad os olle foreslå : www.lav-det-selv.dk som ugens link på www.dr.dk/rabatten

lad os "oversvømme" dem med mails på denne mailadresse : [email protected] og fortæl at dette er den bedste side !!!!

Masser af gratis og seriøs rådgivning almindelige mennesker imellem...

Reklame er magt.... Men selvbygget er velbygget !!!

MVH Njord
Det tror jeg Njord har ret i.

Jeg opdagede først denne side, efter jeg i mange måneder havde besøgt byggeri.dk, i øvrigt på et indlæg fra dig Njord.
Jeg kommer næsten ikke mere på byggeri.dk efter jeg har opdaget Lav-Det-Selv. :mrgreen:

Lav-Det-Selv er efter min menig uovertruffen i denne sammenhæng. 8)
(Skamros til Jørgen(E) og ThomasB) biggrin
Jamen lad os så komme igang med tæppebombningen !!!

MVH Njord
Vekommen Weye og tak for de pæne ord.

Mht. presseomtale fik vi for langt tid siden en meget flot omtale i Ekstra Bladet. Det 5-6 doblede besøgende i en kort periode, og godt nok var der enkelte der forblev, men slet ikke som jeg havde regnet med.

At vi ikke bruger flere kræfter på pressen skyldes nok også, at de der kommer til via mund til øre metoden alle har vist sig seriøse, og selvom det endnu ikke er sket, er jeg hundræd for at spammerne kunne finde på at holde deres indtog med konstant brok, sjofelt sprog osv..

Tonen på siden er nok den jeg hæger mest over, for det gør det rart at komme her, og man skal ikke være nervøs for at stille et dumt spørgsmål.

Dog tilslutter jeg mig alligevel, at det kunne være sjovt at komme på i rabatten, selvom jeg ikke altid finder dem lige seriøse i deres fremstilling.

Mvh. JørgenE
Hermed en kopi af mit indlæg til Rabatten

Kære "rabatten"

www.Lav-Det-Selv.dk er nu 3 år gammel. Vi har ca. 2.000 reg. brugere og mere
end 20.000 indlæg fra lav-det-selv mennesker. En stor del af dem er piger.

Her kan man spørge og svare på alt vedr. fritidsaktiviteter hvor huset er
det største forum.

Tanken med siden var at gemme den viden fritidsfolket opnår, så man senere
kunne søge i tidligere spørgsmål og besvarelser og læse hvordan andre havde
løst et givent problem, og det er lykkedes til fulde.

Man fornemmer på siden, at man efterhånden kender hinanden, og alle taler
pænt til hinanden og hjælper hinanden.

Siden er og har hele tiden været non-profit, og vi kender ikke til dumme
spørgsmål, for alle er parate til at hjælpe hvis de har en viden som
spørgeren mangler.

Det er en side for amatører skrevet af amatører, selvom der er kommet flere
og flere dygtige håndværkere til, der svarer på livet løs.

Så selvom der ikke er rabat, da det er gratis at bruge siden, opnår brugerne
ofte en stor besparelse ved at spørge hinanden og hente viden herfra.

Til sidst skal jeg oplyse, at det er brugerne der har bedt om at vi
henvender os til Rabatten og ikke mig, selvom jeg finder idéen relevant.

Med venlig hilsen

Jørgen Elsted Madsen
www.Lav-Det-Selv.dk

Mvh. JørgenE
Vi er helt enige i at det ikke er alt der er til UG i rabatten, men det er en udsendelse der sikkert har fået mange til at se mere kritisk på priser og varer.....

Faktisk mener jeg også at en side som denne må kunne inspirere en masse folk til at lave en masse små og større opgaver selv, og ikke mindst på en god og forsvarlig måde.

Den sobre tone er bestemt også vigtig, men jeg håber og tror også at den kan holdes... De mange seriøse inlæg lægger jo en linie og så må vi bare håbe at den tages op og holdes af de forhåbentligt mange nye der kommer på siden !!!

Reklame er magt men...

MVH Njord
Hej

Jeg synes det er i orden man efterlyser flere indlæg, og ønsker at reklamere for siden.

Da jeg begyndte at skrive på siden var der utrolig mange indlæg som indeholdt fejlinformation som sikkert var givet i en god mening, men fik nogen til at udføre forkerte konstruktioner, i den tro at når nogen var sluppet godt fra det, gør jeg det nok også.
Dette har dog stille og roligt ændret sig, men jeg synes dog også at der er blevet lidt for stille (man bør dog ikke skrive indlæg bare for indlæggenes skyld).

Dog mener jeg at tilstanden fra tidligere, hvor siden nærmest virkede som et chatforum for de "gamle", ikke ønskes igen.

Ovennævnte omhandler primært byggeri afdelingen.

Ps: iøvrigt har jeg indtryk af at www.byggeri.dk også har faldende antal indlæg (men det kan selvfølgelig være fordi jeg har travlt med så meget andet biggrin )
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis