Fjerne "maling" fra kældervæk

Hejsa, 

I min kælder, der som sådan er tør, (der er drænet + platonplader udvendigt) vil jeg gerne isolere indvendigt med Multipor plader, inden pladerne skal klæbes op vil jeg have den maling af væggene der er der nu... jeg er ikke klar over hvad de er behandlet med (kalk eller en form for maling), men tænker det skal fjernes mekanisk, evt en diamantkop på en vinkelsliber, men det kommer bare til at støve som en sindsyg ....

 Så et råd til hvordan jeg får fjerne dette lag maling lettest muligt og med mindst mulige støvgene modtages gerne  

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan kan det være,at du vil have fjernet malingen ?

bh
Du kan få støvskærme til en del vinkelslibere så den kan tilsluttes en støvsuger, det er meget effektivt og tager det meste så længe du er god til at holde den plan. Skærm fås dog sjældent til de helt billige - men det er en af de investeringer der er det værd - eg bliver det muligt at køre med den indenfor uden at skulle gøre hele huset rent bagefter = WAF er helt vildt høj ved den investering!!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
jeg skal fjerne malingen fordi du ikke må opsætte multiporpladerne på organisk materiale, og da malingen muligvist ikke er diffusionsåben. jeg skal ha skaffet mig en støvskærm til vinkelsliberen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også