Hej
Jeg har et væghængt toilet jeg ellers er glad for. Men har nu opdaget der bliver meget fugtigt på væggen inde ved cisternen. Det er monteret på en ydervæg af sten.
Mit bud på problemet er der ikke kommer noget opvarmning fra det øvrige rum derind. Det er jo et lille lukket miljø.
Cisternen køler konstant det lille rum ned hver gang der fyldes koldt vand i cisternen.
Så hvordan pokker løser jeg problemet? Jeg kan vel risikerer at sådan noget skimmel spreder sig til ellers sunde dele af bygningen.
Løsningen er måske helt at droppe væghængt toilet. 
Nogle bud? Tænker jeg vel ikke er den første.