Troldtekt extrem fin

Vi skal have Troldtekt loft i vores nye hus, og har set mange huse med Troldtekt ultrafin (1 mm), som vi synes ser fint ud. 

Vi er dog blevet opmærksomme på at Troldtekt har lavet en ny som hedder Troldtekt extrem fin (0,5mm). Vi har set en vareprøve af den og synes måske den giver en tættere struktur og et mere ensartet udtryk end Troldtekt ultrafin.

Er der noget vi skal være opmærksomme på, hvis vi vælger Troldtekt extrem fin fremfor Troldtekt ultrafin?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa, jeg har lige monteret extrem fin Troldtekt i vores tilbygning, og jeg synes ikke der er den store forskel at spore, i forhold til den ultrafine. Jeg synes i hvertfald ikke at den ekstra finhed retfærdiggør prisforskellen. Derudover var der omkring 2 måneders leveringstid på extremfin, mens ultrafin kunne leveres fra dag til dag.

Med venlig hilsen

Anders

Husk på der er alternative producenter i forhold til troltekt... Det er et ganske fint dansk varemærke, og god kvalitet.
Men der er adskillige andre i handlen, så se hvad der findes og få priser inden du bestemmer dig for typen.

Er selv i gang med et FDF projekt hvor vi bruger en anden fabrikat, men ligner den almindelige fine 1mm fra Troltekt. At det blev et andet fabrikat skyldes egentligt at tømmer-handlen har leveret nogle andre plader.... Men de fungerer fint.....

MVH Njord
Jeg tror ikke prisforskellen var meget mere end en 10'er pr. plade, så det er til at overskue. Leveringstiden er nok noget mere interessant at få undersøgt.

Angående de alternativer blev jeg frarådet st købe dem, da sælgeren i Stark ikke mente at kvaliteten var så høj som Troldtekts. Har ikke sammenlignet, så jeg ved ikke om det er rigtigt

Med venlig hilsen

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis