Så er man faneme dum.....

 


Sniffer  
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Synes nu mere det ligner "partisansøm"  

Gab... det er en af de vandrehistorier, som florerer rundt på nettet og som kommer frem igen og igen. De dumme i denne sammenhæng er dem, som ukritisk bliver ved med at dele historien.


Havde det været en sand historie, så vil jeg sige, at den som postede den, var meget klog. Hvis man finder noget, som man anser for farligt, så er det da uhyre fornuftigt at aflevere det til Politiet og advare folk i nærområdet.

Desværre bliver konsekvensen af vandrehistorien nok, at folk ikke tør aflevere mistænkelige ting hos Politiet, fordi de er bange for at blive kaldt dumme i offentlige fora.

Hvis du keder dig så meget, hvorfor hopper du så ikke bare videre i stedet for at bruge tid på at grifle her?
Så spørgsmålet må være - er det dig eller mig der er dum?

Sniffer  

Det er da helt fint, at jenshøj får "bremset" den falske nyhed inden andre begynder at dele den. Der er SPAM nok derude på nettet.

Men den sidste del af hans indlæg kunne nok have været formuleret anderledes :-)

PS dit indlæg var da sjovt, sniffer, om ikke andet.

Skal beklage, hvis tonen blev for hård. Men det er 3. gang i denne uge, jeg har set denne virale post, og må indrømme, jeg er ret træt af den.

Men selvom man ikke har fanget, at det er en falsk historie, så har jeg stadig svært ved at forstå, hvorfor man skal udstille andres uvidenhed. Måske man hellere skulle hjælpe personen med en besked om hvad der er på billedet, end at poste den ukritisk videre for et få et billigt grin?

Annonce

Hvor kommer humoren ind. Er der nogen i deres vildeste kan antage disse 4 for ammunition.Nå-e det er måske netop der man skl smile lidt. Jeg har lige været ude, der mærkede jeg: det kunne ikke bringe mit pis i kog, Det flød som sædvanlig med ca. 37 grC


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Er der ingen, der kan se, hvad billedet viser: 4 bits til en skruemaskine. Den, der har startet historien på fjæsbogen, udstiller sin intelligens og viden, og det er så det. Og pisset er stadig kun af legemstemperatur.

fase

Enhver der har haft en patron i hånden, ved også at de bits på billedet aldrig kunne være et projektil.
Ve den der ville skyde sådan et projektil ud igennem en riffelgang.............
Men det kunne selvfølgelig være til en gammel muskedonner, hvor der kunne hældes alt fra småsten til søm og skruer ned i løbet og fyres af.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Som forsvar - eller hvad i nu vil kalde det..
Gå ned i den lokale børnehave / vuggestue (ikke helt ude i udkantsdanmark, hvor selv pædagoger er en smule praktiske..) og spørg en pædagog, hvad det er.. måske koblet sammen med en nylig artikel fra området med noget gadeuro.. Hvad tror i, hun/hyn ville svare?? Tror i virkelig, at vedkommende ved, at det er bits?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Måske ved de ikke at det er bits. Men hvis man har fantasi til at få dem til at blive projektiler, så er man " sgi´ godt kørende"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis