Hvem sælger laminatplader på 20mm?

Hej! Til nødreparation til mit køkkenbord har jeg brug for et styk laminatbord som er 990mm i længden, 550mm i dybden og har en tykkelse på 20mm. Er der nogen som ved hvor sådan noget kan købes (evt som reststyk) i København hvor den kan hentes uden bil? Jeg har fundet en online butik men fragten bliver for højt i forhold til prisen på selv varen, da jeg kun har brug for det ene styk. Hvem sælger laminatplader på 20mm? Det ser ud som om Silvan har kun 25mm og opad.

Mange tak for hjælpen!

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du må forhøre dig ved en snedker, det var da muligt at en sådan havde lige det du søger.

Mit bedste bud.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej Jan, mener du at jeg skulle ringe rund til forskellige snedker for at høre om de har et styk ligende som de gerne vil sælge? Kan man det? Jeg har ellers haft dårlige erfaring med tømrer og snedker. Først havde en tømre givet tilbud for at erstatte helle køkkenbord men så forsvandt han, jeg kan ikke få kontakt til ham mere, han svarer ikke på telefon eller email. Så havde jeg bagefter spurgt andre hvis de kunne tænke sig at overtage opgaven men enten fik jeg ingen svar eller jeg blev henvist til HTH og lignende. Men jeg vil ikke renovere køkken endnu, kun køkkenbord. Og så har jeg opgivet og nu leder jeg efter stykket så jeg kan reparerer den dårligste del selv.
Hej steve_i

Jeg mener du kan opsøge snedkermestre i dit nærområde.

Der må jo være flere end ham som "valgte dig fra" om jeg så må sige.

Det kunne jo være der var en der havde en sådan stump stående.

Ved af gode grunde ikke hvordan tømrere snedkere i din nærhed har det med at blive opsøgt, men du kan jo højest få et nej tak, så jeg ville blive ved at søge på den vis.

Alternativt:

Er at forsøge dig i et eller flere byggemarkeder eks. Bauhause, Silvan osv. og fortælle dem du mangler et sådan stykke køkkenbord-plade.

Held og lykke med det.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg ser at alle køkkenfirmaer sælger den tykkelse laminatplader. Og det er nok den vej igennem man kan få den skåret korrekt til. Så ville jeg tage kontakt til en i nærheden, og aftale at det bliver leveret hos dem ved lejlighed. Altså når de skal bestille noget andet. Kan du ikke vente på det må du jo sluge fragten.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ah problemet er løst! Kvik sælger bordplader på 20mm og jeg har lige bestillt det jeg skal have, og kan hente det selv. Derimod ser det ud som om Silvan, Stark, og andre handler kun med 25mm og opad.

Mange tak for hjælpen!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis