Bosch vaskemaskine logixx 8

Hej, jeg har en Bosch vaskemaskine logixx 8 som ikke vil vaske og det vil sige, at den tager vand ind, men ikke vil gå i gang med selve vaskeprogrammet, når jeg så vil skylle tøjet derefter, stopper den på 1 min. tilbage af tiden, hvis jeg så vil centtifugere, starter den med programmet på 13 min. som er normalt, men springer så ned til 1 min. igen som før og centrifugere ikke men skyller bare ud, men stopper altså ved 1 min.
Jeg har nulstillet den mange gange, uden at have effekt.
Pumpen virker fint og trevlesien er fint renset.
Jeg har desuden skiftet kul for ca 3 uger siden, der skrev den 43F i displayet og har kørt upåklageligt indtil i dag.
Den har også skrevet 43F en gang i dag, men ikke mere, så er virkelig på bar bund, håber nogen på dette fine forum, kan hjælpe mig.
Vh. Brian

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Forstår fejlen, som om motoren ikke vil køre under hverken vask eller centrifugering.

Siden maskinen har været væltet/adskilt for nylig, ville jeg først kigge alle ledninger/stik efter. Især da fejl 43F tilsyneladende stadig spøger.

Var var de gamle kul slidt/brændt da de blev taget ud ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej, de gamle kul var bare slidt ned og maskinen virkede som den skulle efter skiftet og har virket upåklageligt indtil i dag, så jeg har mine tvivl omkring ledningerne, men selvfølgelig er det en mulighed.
Når jeg kikker på fejl koder for denne maskine, så er fejl 43F indikadition for kul, motorfejl eller ledninger, men ved ikke om det også kan være print pladen ??
Det kan vel også indikere en fejl der. Ved der er nogle maskiner, der har det med og kunne have dårlige lodninger/løse baner ved stikkene grundet fabrikanten har sløset med monteringen. Prøv og kig tingene efter.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ja det vil jeg gøre.
Vh. Brian
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis