Låne gipsskruemaskine nær Århus

Hej alle

Jeg er i gang med renovering af et loft, og er nu kommet til delen hvor der skal sættes gipsplader op

Jeg vil derfor høre, om der mon er nogen herinde, som ligger inde med en gipsskruemaskine i nærhden af Århus, som jeg kunne få lov til at låne mod f.eks. et par flasker vin?

Med venlig hilsen
Mads

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en du kan låne. Men det ved Herning så ikke i nærheden af Århus desværre.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af ev elmand på 07-01-2017 00:54
Jeg har en du kan låne. Men det ved Herning så ikke i nærheden af Århus desværre.

Tak for svaret! Det bliver dog nok desværre lige langt nok væk...

Vh
Mads

 

 

Garant butikkerne lejer gipsskruemaskiner ud. Jeg ved ikke, hvad det koster.

Kurt B. Andersen
Skrevet af kurta på 08-01-2017 23:56
Garant butikkerne lejer gipsskruemaskiner ud. Jeg ved ikke, hvad det koster.

Tak for tippet! Jeg går ud fra, at du mener garant-materieludlejning.dk

Jeg synes dog umiddelbart, at det er nogle lidt høje priser... De tager intet mindre end 165 kr. pr. dag

 

 

Skrevet af Frank Chr. på 09-01-2017 20:11
Jeg mener Harald Nyborg har gipsskruemaskiner til omkring 200 kr

 

Det er ikke lykkedes mig at finde. Jeg tror de er udgået? Generelt virker det til, at der var større efterspørgsel efter gipsskruemaskiner for nogle år siden...

 

Jeg har en.. og bor nær Århus.. men vil ikke leje/låne min maskine ud for noget der ligner den pris, der tænkes på.. hvis 165,- / dag synes dyrt.. så forventes der vel at afregne med 2-3 flasker "gløggvin" til 35,/ / stk for en 2-3 dages "lån"... det har S* jeg prøvet nok af. * "undskyld mit Franske"... der nu gør, at jeg ikke låner noget ud mere.. Jeg/vi har hjulpet meget.. men "hustlere" - det gider jeg ikke mere..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Easy now, cowboy! Jeg ved ikke lige hvordan du kom frem til, at jeg vil belønne med gløgg-vin…?
Det forholder sig sådan, at jeg skal bruge maskinen henover en weekend, hvilket i udlejningsverdenen bliver til 4 dage, hvilket så svarer 660 kr. – dét kan man få meget gløggvin for (man kunne sågar overveje at opgradere vinen lidt)! Men det er selvfølgelig sjovere at kalde folk hustlere inden man har styr på hvad det er de gerne vil
Jeg har nu taget beslutningen om at købe en, så hvis der er nogen der mangler en maskine og falder over dette indlæg er man velkommen til at skrive til mig

Til MadsDK: Jeg kan se at du heldigvis tager det forholdsvis rolig. Der er heller ikke grund til andet, det er ikke første gang at Natur får sådan en, Ja med de ord hun selv slynger om sig med, er det vel kke for meget at kalde det "præmenstruel udløsning" Eller overgangs alder panik udflod.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
@EV - jeg synes du skal nøjes med at svare på noget, du har forstand på... hvilket ikke var det sidste, du kommenterede her..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis