Lave spots til badeværelse

Dav. Mit badeværelse i kolonihaven kunne godt trænge til noget mere lys. Nr1 ville være indbygningsspot da jeg kun har ca 2m til loft.
Men eftersom at jeg set det som en umulig opgave at trække kabler over loftpladen uden at skulle pille dem ned så er jeg begyndt at kigge efter andre løaninger. Først overvejede jeg at fræse ledningerne ind i loftplade men kan ikke se hvordan at det skulle komme til at fingere og samtidig være lovligt. Nordlux pipe er en skinne jeg ka sætte under loftet. Den ser ud til at have en lav profil men desværre kun ip20. Findes der lign. Skinner med min ip44?? Eller måske findes der en anden løsning til at få insbygningspot??

Martin
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med led bånd... De kan sættes direkte på loftet og fylder meget lidt?

 

ledstrips plejer ikke at være så svære at hive ned igen hvis der skal skiftes i dem.
alternativ kan du evt prøve at kigge på møbelspots eller påbygningsspots


Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Du behøver ikke at være bange for LED bånd. Køb dem i en god kvalitet så holder de 5-10 år og til den tid har du helt andre ønsker.
Jeg har da tilladt mig, bare for sjov, at mure et bånd ind i en mur af glasbyggesten. Nå ja hvis de om 10 år ikke virker mere så er det ærgerligt, men har da haft fornøjelsen af dem i den tid.

Men ellers er der vel meget store chancer for at fiske en ledning over loftet, når du har lavet et par huller. hvis altså der er lidt hulrum.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis